Define Sitesi, define işaretleri anlamları, define sırları, define nasıl bulunur

Bağlantılar

3 Şubat 2011 Perşembe

Muhtar definecileri ihbar etti

Samsun'un Vezirköprü ilçesi Alan Köyü Muhtarı Ali Demir, 'Köyünüzde hazine var. Biz çıkaralım, yarı yarıya paylaşalım' diyen hazine avcılarından bıkınca kaymakamlığa şikayet etti.

Muhtar Demir, "Tanımadığım bazı şahıslar telefonla beni arayarak 'köyünüzde Ermeniler döneminden kalma bir hazine gömülü. Bunu çıkarmak istiyoruz. Köydeki durumu organize et sen de hazineye ortak ol' diyerek sürekli rahatsız ediliyorum." diye konuştu.

Muhtarlıkta ilk dönemini geçiren Ali Demir, seçimi kazanıp muhtar olduğu ilk aylarda, tanımadığı kimselerin ilginç teklifleriyle karşılaştığını belirtti. Kendisini arayan kimliği belirsiz kişilerin, 'Sizin evin altında hazine var. Çıkaralım ortak olsun' tekliflerine ilk başlarda itibar etmediğini dile getiren Demir, hatta bunun bir dolandırıcılık olabileceği şüphesiyle ailesini dikkatli olmaları konusunda uyardığını söyledi. Muhtar Demir, şunları söyledi:

"Fakat en son Samsun Devlet Hastanesi asansöründe tanımadığım bir şahıs yanıma gelerek, beni tanıdığını, köyümüzün ismi olan 'Alan' isminin Ermeni vatandaşların kullandığı bir hazine şifresi olduğunu, köydeki en eski ve Ermeni vatandaşlarınca kullanılan evin benim evim olduğunu söyleyince açıkçası tedirgin oldum. Çünkü hakikaten köydeki en eski ev, bize ait olandı ve büyüklerimizden kimse, evin ne zaman ve kimin tarafından yapıldığını bilmiyordu. Bu şahsa olumsuz cevap verdikten sonra ilçeme dönünce durumdan kaymakamlık makamını ve jandarma komutanlığımızı haberdar ederek bilgilendirdim. Dilekçemde tedirginliğimi belirttikten sonra eğer böyle bir durum gerçekten ihtimal dâhilindeyse gerekli mercilerin inceleme yaparak bu değeri devletime kazandırmasını talep ettim." dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Define Sitesi - define işaretleri

sayaç

Design by araba-cı | MoneyGenerator Blogger Template by GosuBlogger